1.06.2012

Etsy de 3. yilimi dun doldurdum ... 3 yildir Etsy'den Turkiyeye hic satisim olmadı...
Bugun sanirim dükkanımda süpriz bir kutlama söz konusu...
Keske daha onceden haberim olsaydı , iyi bir ev sahipliği yapabilirdim...

Aşağıdaki tablolarda tüm gelen misafirlerimin sattığım ürünlerin listesinde 26. sayfalara kadar sabırla dolastıklarini görüyorum...Kimbilir belki de birkaç güne kadar kendi ülkemde de bir satış patlaması yaşayabilirim :)))

Beni bu günümde yanlız bırakmadiğı için tüm ziyaretçilerime teşekkür ederim...Benimle ilgili ne düşünüyorsanız 1000 katını sizlere diliyorum!

Herkese sevgiler...

Sadece 1 günde 1798 ziyaretçi , ziyaretçi başına ortalama 12 sayfa görüntüleme , ve ziyaret başına ortalama 22 dakika ...



Ps:Detaylari net görüntülemek için resimlerin üstüne tıklayarak büyütmeniz yeterli

2 yorum:

  1. Hej Jag tycker om att läsa alla din inlägg .
    Jag gillar för att skriva en liten kommentar för att stödja dig.


    My site - Bröllop Stockholm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...